ادمین اینستاگرام
همانطور که میدانید امروزه اینستاگرام، یکی از محبوبترین و بهترین نوع شبکههای اجتماعی است. بهطوریکه طبق آمار و بررسیها، ۳۱٪ افرادی که بیش از ۷۵ هزار دلار در سال درآمد دارند، در اینستاگرام بهنوعی فعالیت میکنند.
با توجه به این موضوع اهمیت مدیریت اینستاگرام بیشتر از همیشه احساس میشود. در مجموع مدیریت اینستاگرام با هدف افزایش تعامل کاربر، ارائه محصولات و خدمات به شیوهای کاربرپسند و درنهایت کسبوکارها میباشد.
مدیریت پستهای اینستاگرام اغلب توسط یک تیم متخصص و یا در برخی موارد توسط یک شخص انجام میشود.
با توجه به اینکه پنل مدیریت اینستاگرام نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد و طبیعتاً یک شخص با عنوان ادمین اینستاگرام بهتنهایی نمیتواند همه مهارتهای لازم را برای مدیریت اینستاگرام داشته باشد، توصیه میشود که این کار را تنها به یک تیم حرفهای و متعهد بسپارید.


برتری نسبت به رقبا

اتصال به سایت

ارائه محصولات و خدمات

نقش سیگنال اعتماد

برآوردن انتظار مشتری
در یک کلام اگر میخواهید همچنان در دنیای آنلاین نسبت به رقبا پیشی بگیرید، باید حضور فعالی در اینستاگرام داشته باشید.
درصورتیکه حساب کاربری اینستاگرام نداشته باشید و رقیبان شما ساخته باشند، بهطور حتم به آنها یک برگ برنده دادهاید!
تیم مدیریت اینستاگرام علاوه بر اینکه محصولات و خدمات شما را به بهترین شکل ارائه میدهند، رفتار رقبای شما را نیز بررسی میکنند. این مسئله تأثیر بسیاری در رشد و پیشرفت شما در دنیای مجازی خواهد داشت.
همانطور که پیشتر گفتیم مدیریت پستهای اینستاگرام میتواند توسط شخص و یا یک تیم انجام شود. البته با توجه به اهمیت این پلتفرم و حساس بودن نحوه مدیریت آن اغلب کسبوکارها ترجیح میدهند که این کار را به یک تیم متخصص بسپارید.
در ادامه مهمترین تخصصها و وظایف تیم مدیریت اینستاگرام را برای شما معرفی میکنیم.
مهمترین گام برای شروع، ارائه برنامه مدیریت اینستاگرام میباشد. پیش از اینکه بتوانید یک برنامه منظم برای مدیریت اینستاگرام طراحی کنید، باید در ابتدا شناخت خوبی از اهداف آن سازمان داشته باشید.
علاوه بر این باید تمامی مخاطبان هدف آن کسبوکار را شناخته و استراتژی مناسبی برای تعامل بهتر با آنها ترسیم کنید.
توجه داشته باشید که این بخش از کار دارای حساسیت بسیار بالایی میباشد. پس شخص برنامهریز باید بهصورت دقیق از اهداف، کاربران هدف و رقبای آن کسبوکار شناخت داشته باشد.
پس از اینکه استراتژی مدیریت اینستاگرام طراحی شد، باید بر اساس آن محتوای متنی مناسبی را تولید کرد.
برخی برای این بخش از کار این تصور را دارند که هر شخصی که خواندن و نوشتن بلد باشد، بتواند به بهترین شکل تولید محتوای متنی را انجام دهد.
این در حالی است که برای تولید محتوای خلاقانه باید موارد بسیاری را بدانید و متن بسیار کاربرپسند و پرباری را بنویسید.
بهطور کلی قلم کارشناس محتوا، نقش مؤثری در جذب کاربران پیج های اینستاگرامی دارد. برای مثال بسیاری از افرادی که به عنوان بلاگر در اینستاگرام مشغول هستند، در کوتاه مدت توانستهاند با کاربران بسیاری تعامل برقرار کرده و باعث پیشرفت پیج خود شوند.
از جمله مهمترین بخشها برای مدیریت اینستاگرام ، تولید محتوای بصری است. این بخش از اینستاگرام شامل موارد زیر میباشد:
موشن گرافیک ، عکاسی صنعتی ، عکاسی تبلیغاتی ، طراحی، ویدئو و تدوین
شخصی که کار طراحی و ویدئو را انجام میدهد، باید شناخت کافی از مخاطبان و کسبوکار داشته باشد. برای مثال درصورتیکه کسبوکار درزمینهٔ رستوران و یا کافه باشد، میتوان از رنگ قرمز برای جلبتوجه و همچنین افزایش اشتها استفاده کرد.
توجه داشته باشید که برخی از طراحیها، بهقدری زیبا و درعینحال گیرا هستند که به عنوان یک محتوای وایرال میتوانند باعث رشد و پیشرفت شما شوند.
درواقع با استفاده از یک محتوای بصری جذاب میتوانید ره صدساله را یکشبه طی کنید!
اگر بهترین پستها و استوری های را تولید کرده باشید، اما در زمان نامناسبی آنها را درج نمایید، هیچگاه نمیتوانید به نتیجه ایده آل خود دست یابید.
با توجه به این موضوع درج منظم پست و استوری در پلتفرم مدیریت اینستاگرام میتواند تأثیر بسیاری در دیده شدن شما توسط کاربران داشته باشد.
برای یافتن زمان نیز باید به نکات و عوامل بسیاری توجه کرد برای مثال شما باید بدانید مخاطبانتان بیشتر ساکن کدام منطقه هستند و بر این اساس ساعت فعالیت آنها در اینستاگرام را مشخص کنید و به انتشار پست بپردازید.
پس از گذراندن تمامی مراحل قبل، نوبت به تبلیغات میرسد. توجه داشته باشید که در این زمان شما باید محتوای کافی و جذاب برای ارائه به کاربران داشته باشید تا تبلیغات شما نتیجهبخش باشد.
پس برای تبلیغات و رسیدن به سودآوری، عجله نکنید!
تیم مدیریت اینستاگرام با بررسی دقیق نوع کسبوکار شما، به پیج های برتر و اینفلوئنسرهای مرتبط، تبلیغات شما را میسپارد.
این مرحله اگر بهدرستی صورت بگیرد، میتواند باعث توسعه کسبوکار شما در کمترین زمان شود و بهنوعی به عنوان یک سکوی پرتاب برای پیج شما در دنیای مجازی باشد.
با توجه به این موضوع به شما پیشنهاد میکنیم برای اینکه بتوانید به بهترین شکل در هزینههای خود صرفهجویی کنید، بهتر است که از پکیج مدیریت اینستاگرام برای پیشرفت خود در دنیای مجازی و سودآوری در کمترین زمان، بهره ببرید.
شاید از خودتان بپرسید برای چه باید عضو اینستاگرام شد یا چرا عضویت در اینستاگرام اهمیت دارد؟
برای پاسخ به این سؤالها، در ابتدا به آمارهای زیر توجه فرمایید:

- حفظ امنیت پیج
- افزایش فالور واقعی
- پویا نمودن پروفایل اینستاگرام
- افزایش بازدید (View) ویدئوها
- خلاقیت در تولید محتوای وایرال
- افزایش سطح تعامل پیج اینستاگرام
- تسلط نسبت به نرمافزارهای گرافیکی
- حذف کامنت های توهین آمیز و دور از ادب
- نوشتن کپشن مناسب برای تمامی پستهای اینستاگرام
- درج محتوا شامل انواع محتوای عکس و ویدئو بهصورت کاملاً منظم
- تبلیغات در اینستاگرام (تبلیغات در صفحات پربازدید و اینفلوئنسر مارکتینگ)
استراتژیست همواره نقش کلیدی در تیم مدیریت اینستاگرام دارد. این شخص با بررسی تمامی جوانب کسبوکار، نوع مخاطبان، سلیقه کارفرما و سایر نکات، استراتژی بسیار حرفهای برای پیج ها ارائه میدهد.
این استراتژی به تمامی بخشهای اینستاگرام مانند طراحی، ویدئو و محتوا جهت میبخشد و باعث پیشرفت کسبوکارها در میانمدت میشود.

استراتژیست

محتوا نویس

گرافیست

مشاور تبلیغاتی
اگر می خواهید سفارش خود را ثبت کنید یا هنوز به کمک نیاز دارید با ما تماس بگیرید.